Product name

Дискомфортът и болките във врата и раменете са едни от най-често срещаните проблеми, от които модерният човек се оплаква. Състоянието е обусловено от факта, че повечето хора прекарват дълги часове в неудобна позиция пред компютъра или друго устройство. С времето мускулите в областта започват да се схващат и накрая мястото става болезнено не само през деня, но и нощем. Болката може да е предизвикана и от други фактори като нараняване, хроничен артрит, неправилна позиция, изгърбване и др.

Хиропрактиците се срещат с множество подобни случаи в ежедневната си практика и дават следните съвети за предотвратяване на болката.

  1. Обърнете внимание на позицията на сън
    Позата, в която спите има отношение към позицията на врата и раменете. Ако осъзнаете, че спите в странна поза и се изкривявате, може това да е причината за болки сутрин. Също така, неудобната поза ще ви попречи да заспите бързо и може да е фактор за въртене и будене през нощта.
  2. Купете правилната възглавница
    Възглавницата е пряко отговорна за правилната позиция на врата и раменете. Нейната твърдост и форма зависят от предпочитанията ви, както и най-честата позиция на спане. Класическата възглавница е подходяща, ако спите по гръб. Тя не трябва да е твърде висока, нито твърде мека. При спане настрани изберете възглавница с вълнообразна форма, която ще поеме разстоянието между врата и рамото. За спящите по корем се препоръчва ниска и много мека възглавница, за да не се изкривява врата излишно.
  3. Заложете на движението
    Колкото и да е забързано ежедневието ви, отделяйте по няколко минути на всеки 2-3 часа на бюрото, за да раздвижвате врата и раменете с леки и внимателни движения. Ако имате време и желание, можете да практикувате йога или пилатес, както и да правите упражнения за укрепване на мускулите в областта на врата.
  4. Следете позицията си
    През деня обръщайте внимание на позата, която заемате и се коригирайте, когато е нужно. Дори и в началото да е трудно, с времето ще си създадете навик. Следете гърбът да е прав, а монитора да е на нивото на очите; главата, раменете и гърба да са в една линия; брадичката да е успоредна на пода.

Погрижете се за врата си като изберете качествена възглавница от мемори пяна. Разгледайте пълната гама възглавници на Magniflex.

ВСИЧКИ СТАТИИ

Какво издава предпочитаната поза на сън за характера ви?
07.01.2020
2017 – годината на технологиите за сън?
25.03.2020

най-новите продукти и отстъпки от magniflex

Ако искаш да получаваш информация за най-новите продукти и отстъпки от Magniflex се регистрирай тук.

Абонирайте се